Retour- en restitutiebeleid

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u bij elke aankoop die u doet, volledig tevreden bent. Als u echter niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, volgt hier een duidelijke uitleg over hoe onze retour-, restitutie- en omruilprocedures werken.

Belangrijke informatie:

  • Retourperiode: U hebt 30 dagen vanaf de datum van levering om artikelen te retourneren.
  • Heropvulkosten: Wij brengen geen heropvulkosten in rekening voor retourzendingen.
  • Verwerkingstijd terugbetaling: Terugbetalingen worden binnen 7 dagen na goedkeuring van de retourzending uitgevoerd.
  • Retourverzendkosten: De klant is verantwoordelijk voor het dekken van de retourverzendkosten.

Retourtermijn
U mag uw artikelen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Om een ​​retourzending te starten, neem je contact met ons op via info@sandersmode.nl. Zorg ervoor dat de artikelen ongebruikt, ongedragen en nog in de originele verpakking zitten met alle labels eraan. Houd er rekening mee dat retourzendingen niet worden geaccepteerd als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds de leverdatum.

Stappen voor het retourneren van een artikel

  • Neem eerst contact met ons op: Voordat je een artikel retourneert, stuur je ons een e-mail op info@sandersmode.nl met je bestelgegevens en de reden voor de retourzending. Artikelen die zonder voorafgaande goedkeuring worden geretourneerd, worden niet verwerkt.
  • Volg onze retourinstructies: Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd, sturen we u gedetailleerde instructies over hoe u het artikel kunt retourneren.
  • Zorg voor een veilige verpakking: Verpak het geretourneerde artikel goed om schade tijdens de retourzending te voorkomen.
  • Verantwoordelijkheid voor retourzending: De klant draagt ​​de kosten van de retourzending.

Restitutieproces
Na ontvangst en inspectie van uw geretourneerde artikelen, beginnen we met het verwerken van uw restitutie. Het bedrag wordt gecrediteerd op de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt. Houd rekening met maximaal 7 dagen voor de verwerking van de restitutie. Let op, wij rekenen geen herstockagekosten.

Ruilen
Als u besluit om uw artikel te ruilen voor een ander, neem dan contact met ons op via info@sandersmode.nl met de details van het artikel dat u wilt ruilen. Wij helpen u dan tijdens het ruilproces.

Annuleringen van bestellingen
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@sandersmode.nl. Hoewel wij proberen om aan uw annuleringsverzoek te voldoen, kunt u niet garanderen dat de bestelling geannuleerd kan worden zodra deze is verwerkt.

Beschadigde of onjuiste artikelen
Als u een artikel ontvangt dat beschadigd is of niet is wat u hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Maak een duidelijke foto van het probleem en stuur deze naar ons op info@sandersmode.nl. We lossen het probleem snel op door een vervangend artikel of het juiste artikel te sturen.

Voor uitgebreidere details, zie onze Algemene Voorwaarden

Als u vragen of opmerkingen heeft, helpen we u graag verder! Laat het ons weten via onderstaande contactgegevens.

Klantenservice:
maandag t/m vrijdag:
9:00 - 17:00

E-mail: info@sandersmode.nl
Telefoon: +3197010209427
Contactformulier: Klik hier

Bedrijfsinformatie
Sanders Mode wordt beheerd door ECOM-Bilo, een bedrijf geregistreerd in het Nederland.

Bedrijfsnummer: 77927524
DUNS-nummer: 493408747

Adres:
Harry Hoekstraat 63
2291 SL Wateringen, Nederland